EuroServis Aero, s r.o.
Šamorínska 52
Bratislava 82105

IČO: 52638081
IČDPH: SK2121165519
DIČ: 2121165519

Podpora a servis eKasa

Základná zmluvná podpora a dostupnosť 

  1. Len v pracovné dni
  2. Telefonická podpora            8,00 – 16,00 – priamo po zavolaní prípadné spätné volanie
  3. Konzultácie                            8,00 – 16,00 – priamo po zavolaní prípadné spätné volanie s riešením
  4. Vzdialený prístup                 8,00 – 16,00 – dostupnosť do „najneskôr nasledujúci pracovný deň“
  5. Opravou na mieste              8,00 – 16,00 – najneskôr do 48 hodín od požiadavky (len v pracovné dni)
  6. Držanie náhradných dielov skladom

Možnosť rozšírenia o starostlivosť na počítač obsluhujúci pokladňu + 15€ *1

  1. Telefonická podpora        neobmedzene
  2. Konzultácie                        neobmedzene
  3. Vzdialený prístup             bezplatne 2 X za mesiac ( potom 30%zľava z cenníka)
  4. Opravou na mieste          1 X za mesiac ( potom 30%zľava z cenníka)
  5. Dopravné náklady           paušál Bratislava, mimo Bratislava podľa cenníka

30€/mesiac za jednu ORP pokladňu

 

Rozšírená zmluvná podpora a dostupnosť 

  1. Len v pracovné dni
  2. Telefonická podpora          7,00 – 18,00 – priamo po zavolaní prípadné spätné volanie
  3. Konzultácie                          7,00 – 18,00 – priamo po zavolaní prípadné spätné volanie s riešením
  4. Vzdialený prístup               7,00 – 18,00 – dostupnosť do „najneskôr do 4 hod“
  5. Opravou na mieste             8,00 – 18,00 – najneskôr do 48 hodín od požiadavky (len v pracovné dni)
  6. Držanie náhradných dielov skladom

Možnosť rozšírenia o starostlivosť na počítač obsluhujúci pokladňu + 15€ *1

  1. Telefonická podpora         neobmedzene
  2. Konzultácie                         neobmedzene
  3. Vzdialený prístup              bezplatne
  4. Opravou na mieste            3 X za mesiac ( potom 50%zľava z cenníka)
  5. Dopravné náklady            paušál Bratislava, mimo Bratislava podľa cenníka

55€/mesiac za jednu ORP pokladňu

 

Exkuzív zmluvná podpora a dostupnosť 

  1. Len v pracovné dni                                             podľa požiadavky
  2. Telefonická podpora                                          podľa požiadavky
  3. Konzultácie                                                          podľa požiadavky
  4. Vzdialený prístup                                               podľa požiadavky
  5. Opravou na mieste                                             podľa požiadavky
  6. Držanie náhradných dielov skladom             podľa požiadavky

 Možnosť rozšírenia o starostlivosť na počítač obsluhujúci pokladňu, počítačovú sieť, iné zariadenia.

  1. Telefonická podpora                                          podľa požiadavky
  2. Konzultácie                                                          podľa požiadavky
  3. Vzdialený prístup                                               podľa požiadavky
  4. Opravou na mieste                                            podľa požiadavky
  5. Dopravné náklady                                             podľa požiadavky

 XXX €/mesiac za XXX pokladňu

*1 – nutná vstupná prehliadka